2010. május 14., péntek

Benne leszek a tévében... :)

... azaz benne vagyok az újságban. :) Tegnap a polgármesteri hivatal dísztermében ünnepélyesen átadták a tanítványaimnak a spanyol tanfolyamért járó diplomákat. Kivonult még a sajtó is, úgyhogy ma benne voltam az újságban egy fénykép erejéig. :) Ma volt az utolsó nap, azért vártam már hogy vége legyen, mert 13 órákat dolgoztam naponta, és eléggé el vagyok fáradva, de még így is naplót írok... ;) Remélem a hosszas kihagyás után nem ábrándultatok ki a naplónkból, mostanában azért már elég szorgalmasan írogatok. ;) (remélem azért van aki még olvasgatja...) A tanfolyamra visszatérve ma volt az utolsó tanítási nap, de nem tanultunk, hanem mindenki hozott valamilyen jellegzetes ételt, táncoltak, énekeltek, nagyon érdekes volt, és rengeteg finomságot kóstoltam meg. Még ajándékot is kaptam a diákjaimtól, egy hatalmas angyalkát, és azt mondták engem ábrázol... hát a gesztust azért értékeltem... ;) de megbeszéltük Nándival, hogy inkább nem tesszük ki a lakásba. Összességében jól sikerült a tanfolyam a diákok is elégedettek voltak. ;)
Az étteremben is jól elvagyok, most már könnyebb lesz, hogy nem kell reggel korán kelnem meg órákra készülnöm. Csak az a baj, hogy kevés ember van, és sokszor unatkozom. De állítólag hétvégére több vendéget várnak, meg holnaptól lesz étlap is... (eddig azt még nem volt idő összeállítani). Ma fényképezőgépemet is elvittem, és még fényképeztem is, holnap feltöltöm a képeket. Szerintem nagyon hangulatos kis hely, nekem tetszik. :)

6 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól vagytok! csak jelzem, hogy olvasom ám rendszeresen! kezdődik a vizsgaidőszak, és elég szar passzban kezdek bele! de majd írok! a tanulás szüneteiben szívesen olvasom a bejegyzéseket! :D

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Naná, hogy olvassuk, felüdülés tanulások közben. Nem felejtettem ám el a képeket, csak nagyon el vagyok havazva, ha lesz kis időm, írok, sok minden történik mostanában, zajlik az élet itthon is rendesen ;)
    Sok puszi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülünk, hogy kitartotok! ;-)
    Várjuk tőletek is a beszámolókat...
    Hamarosan már zöld színű bejegyzés is fog következni (ami azt jelzi, hogy azt én írtam) ;-)
    Sziasztok!

    VálaszTörlés
  4. RSS hasznos funkció a nem túl gyakran frissülő honlapokhoz (is ) :D

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Nagyon örülök a stabil munkahelynek, Réka!
    Ráadásul az újság! Ezek szerint külföldre kell menni, hogy az ember híres legyen. :D Csak így tovább, sok sikert!

    Isten áldjon Benneteket!

    Szeretettel hűséges olvasótok:
    Barna

    VálaszTörlés
  6. Köszi Barna! Jó hír, hogy olvasgatsz minket. ;) Mi újság veled? Hogy haladsz az egyetemmel? Jössz a nyáron Salamancába?

    VálaszTörlés