2010. augusztus 5., csütörtök

Színváltás

Megint újítottam egy kicsit a naplón, új képet tettem fel rólunk, meg megváltoztattam a hátteret is, de ha lesz időm, még finomítok rajta.... Nálunk semmi újdonság nem történik, repülnek a napok villám gyorsan, máskor olyan lassan telik a nyár, egyik tábor, másik tábor, fellépések, nyaralás, de így hogy dolgozik az ember, kicsit egyforma minden, és már csak arra leszünk figyelmesek, hogy augusztus van, és már megkaptuk a harmadik fizetésünket is. :) Ez még inkább nyugodtsággal tölt el minket. :) Mivel Nándi nem írogat, hát megsúgom nektek (bár szerintem már mindenki tudja) :) hogy immáron harmadik hónapja kebapfutárkodik egy török étteremben. A motorozást nagyon élvezi, a tulajokat már annál kevésbé, de azért nem panaszkodik, összességében jól érzi magát. :) Az én munkahelyemen minden a régi, a hétvégén falunap lesz három nap, vagyis elvileg már ma este elkezdődik, úgyhogy nagy lesz a pörgés, az biztos.

3 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy hogy csinálom, de mindig megérzem mikor írtok bejegyzést, és tök hamar elolvasom:)
    Olyan jó olvasni, hogy jól mennek a dolgaitok!
    No de mikor jöttök haza?? Réka, már rég voltál velünk táncházban!!:) Jah azt tudod, hogy valószínüleg költözik a próbaterem az Oktogonhoz? (pár száz méterre a Pótkulcstól az Ötvös10be,ahol szintén vannak táncházak:))
    No jók legyetek!!
    Puszi!!
    Nándi meg óvatosan száguldozzon!! nehogy a szél meglobogtassa a haját!:):):)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Én nem tudtam, hogy Nándi futárkodik, az tök jó. A motorozás igen klassz dolog :)
    MIKOR JÖTTÖK HAZA???

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. sziasztok!

    Hát hogy mikor megyünk haza... kettőt és könnyebbet. Egyelőre dolgozgatunk, most kezdtem a munkát igazából, ilyen hamar még nem nagyon adnak szabadságot. Augusztusban terveztük, de nem kaptam szabit. Úgyhogy elnapoltuk a dolgot. De jön ki a család ősszel, amit már nagyon várunk!!! :):):):) Julcsi, mondd meg a többieknek, hogy üdvözlök mindenkit, hiányollak titeket, a próbákat meg a tánházakat! Már elvonási tüneteim vannak. A levlista olvasgatása közben szoktam nosztalgiázni, a levelek hangulatából ítélve, megint igen jól összerázódott a csapat! Örülök neki! Üdv Apucinak és Anyucinak is! :) Puszi!

    VálaszTörlés