2010. január 15., péntek

Zajlik az élet... :)

Ezer bocsánat, hogy megint elhanyagoltuk a blogot, de annyi minden történik mostanában, hogy nincs időnk írogatni. A legfontosabb hír, hogy megyünk haza 10 napra, január 17-től 27-ig, és jön velünk az egyik barátnőnk, Arantxa. :) Január 19-21-én záróvizsgázom, majd gondoljatok rám. :) Megyek is tanulni, csak gondoltam pihenés képpen írok nektek, hogy nyugodjatok meg, még élünk. Nándi most dolgozik, Arantxa anyukája felajánlotta neki, hogy ad neki munkát a kertben, mert egy kertesházban lakik, és van bőven munka, és még fizet is neki ezért, kap ebédet, meg mindig küld haza ezt-azt, krumplit, diót, birsalmasajtot... :) Amúgy ő egy finn néni. Inkább bele se kezdek a mesélésbe, mert az hosszú lenne, és most tényleg nincs időm. Majd otthon részletesen beszámolunk. Na mindenkinek minden jót, megyek folytatom a tanulást. Nemsokára találkozunk! :) Puszi!

4 megjegyzés:

  1. Jupppííí, jupppííí!!!
    1. jupppííí: hogy íratok, mondjuk azzal nyugtattam magam, hogy tanulsz, meg ilyenek... de azért most már sokkal jobb :)
    2. jupppííí: hogy jöttök haza, lesz ám tali, húúú de milyen, bár én még vizsgázom, de nem érdekel! ;)
    Alig várom!
    Tök jó, tök jó, tök jó!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. várjatok meg engem is! 21én van az uccsó vizsgám, utána szombaton vagy vasárnap megyünk haza! és akkor a sárváriak felpattanhatnának vmire, h átruccanjunk Kőszegre!

    VálaszTörlés
  3. dejódejó!!majd táncra is gyere el pihenésképp!!:) meg táncházazni:):)
    puszi nektek!

    VálaszTörlés