2010. április 8., csütörtök

Madridi beszámoló

Nagyon jól sikerült a madridi hétvégénk, jó volt egy kicsit kiszakadni a mindennapokból. Szombaton reggel 10-kor indult a buszunk, előtte még kitakarítottuk a konyhát. Megdöntöttük a rekordunkat, 45 perc alatt patyolatra varázsoltuk az éttermet. Aztán uzsgyi, futottunk a buszmegállóba, és még arra is volt időm, hogy vegyek ennivalót az útra. Utána persze alig hogy elindult a busz, el is aludtunk. Aznap délután elég rossz idő volt, fújt a szél és még az eső is esett egy kicsit, de délután volt időnk egy kis városnézésre, aztán meg mentünk az előadásra. Jó volt magyarokkal találkozni. ;) Este még sétáltunk egyet a kivilágított városközpontban, vettünk egy üveg bort és a szálláson elborozgattunk. ;) Másnap Nándi hajnalban ment a szavazásra, mert felügyelőként vett részt. Én meg bejártam a várost, csodálatos idő volt, hétágra sütött a nap. Sétáltam egyet a parkokban, fényképeztem is jópárat, majd nemsokára fel is töltjük őket. Éjjel egyre értünk haza.

Munka...

Ma megtudtam, hogy este 8-tól éjfélig fogok dolgozni a kávézóban, 10 napon keresztül. És azt is ma mondták, hogy keresnek pincért nyárra, úgyhogy ha jól dolgozom, akkor felvesznek majd pincérkedni. ;) Tegnap a gyerekkönyvtárban is voltam bent, (tudjátok ahol a másik tanfolyam gyakorlatát csináltam) mert fel akartak venni egy program lebonyolítására. Csak sajnos a munkabesztás ütközött a tanári állással. De azt mondták, hogy ne aggódjak, nyáron is lesz még munka, és számítanak rám. ;) Vicces, hogy eddig nem nagyon akadt munka, most meg annyi van, hogy nem tudom mindet elvállalni. ;) De azért ez az utóbbi állapot jobban tetszik. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése