2010. december 3., péntek

Adventi koszorú

Most, hogy végre külön kis lakásunk van valahogy nyugodtabb és olyan jól esik egy kicsit készülgetni a karácsonyra. Tavaly sem volt adventi koszorúnk, és gondoltam jó lenne csinálni egyet. De itt kicsit nehéz beszerezni a hozzávalókat az "igazi" koszorúhoz, úgyhogy azt találtam ki, hogy tésztából készítek egyet. Keresgettem neten, és rátaláltam egy gyönyörűségre. Egyből kedvet kaptam, és elkészítettem Nándinak meglepiből. :) Az enyém nem lett olyen tökéletes mint az eredeti, de jól szórakoztam közben, és Nándi is nagyon örült neki. :) Ha valaki kedvet kapna hozzá, ezen a honlapon rajta van a recept, és minden szükséges dolog. Aztán várom a képeket, ha megcsináltátok! :)

13 megjegyzés:

  1. jujj de szep lett
    Akar egy himzes

    VálaszTörlés
  2. Réka!
    Ez gyönyörű!
    Ügyes vagy!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Köszi Nikus! És a levelet is, nemsokára megy a válasz! Puszillak!

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon szép lett. Nagyon örültem neki. :) Annyi csak a gondom vele, hogy nem szeretek sokáig a közelében üldögelni, mert mindig nagy a kìsértés, hogy lecsìpjek egy darabot belőle, de Réka nem engedi...

    VálaszTörlés
  5. Hehehe Nándi! Ez jó, koszorút enni... ejnye! :) Gondolkozom rajt, hogy megcsinálom én is, meglepem vele anyut, de egyenlőre még nem megy a bevásárlás, még egy kicsit erősödöm, aztán ha megcsináltam írok! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    nagyon régen jártam erre, és örülök, hogy azóta lett újra bejegyzés és hallunk Rólatok! főleg Nándi bőbeszédű! :)
    amúgy a barátnőm és egy másik csoporttársam Spanyolországba megy nyáron gyakorlatra. ha a közeletekben lesznek, szólok! :D bár vmi tengerparti várost céloztak meg.
    pusszantás

    VálaszTörlés
  7. Reka legkozelebb par darabkat ronts el, hogy legyen mit enni is:)

    VálaszTörlés
  8. Hááát... azért így is volt... :-P A szívecskék már hiányoznak a koszorű körül. De már szemezgetek a többi részével is... :D

    VálaszTörlés
  9. Azóta már csináltam jó pár adagot, "csak úgy" enni. :) Ma két nagy adagot sütöttem ki, viszem az étterembe, kávé mellé adjuk majd karácsonyi ajándékként. De azért hagyok itthon Nándinak is belőle. ;)

    VálaszTörlés
  10. Áldott, békés és boldog karácsonyi ünnepeket kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
  11. Békés, boldog karácsonyi ünnepeket és sikeres új évet kívánok Nektek!
    Millió puszi Niki

    VálaszTörlés
  12. Julcsi és Nikus köszönjük a jókívánságokat! Nektek és mindenkinek, aki olvas minket áldott karácsonyt kívánunk.

    VálaszTörlés