2010. december 31., péntek

Istentől áldott új esztendőt kívánunk!

Nándi és Réka

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Nektek is hasonlóan jót! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen, viszont kívánjuk!

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük a hozzászólásokat! Iszunk az egészségetekre. (Majd én Réka helyett is!) :-P
    Most értem haza munkából, de 8-ra már megyünk is a Réka éttermébe folyttajuk. Engem is felvettek mára extra emberként. De azért majd gondoskodunk róla, hogy legyen idő koccintani is ;-) Jó bulizást minenkinek!

    VálaszTörlés
  4. Fáj a térdem... jó volt a buli! :D Ja és az összes kiccsaj engem akart, de lepattintottam őket, mondván: -Nekem nemsokára szaros pelenkát kell cserlenem.
    Bújjék nektek is!

    Gyertek hama'-hama' oszt iszunk Lilire (is)!

    VálaszTörlés
  5. :D Bizony, iszunk... Én azt hiszem, már elkezdem itt... Ha nem baj... :-P Mondjuk ma. Aztán beszéljetek Lilivel, hogy mire hazaérünk, intézze úgy, hogy már ihassunk az egészségére. Ha késik, akkor... akkor majd kitalálunk valamit, cska hogy ihassunk! :D
    Mindjárt megyünk.
    Azt hittem az eddigieket nem lehet már túlszárnyalni, de mégis. Hamarosan jelentkezünk komoly hírekkel. :) Holnap szabadnaposok leszünk, megpróbálok írni, amit már régóta tervezem. De megint úgy jött össze, hogy jópár dolgot intéznünk kell, de igyekszünk... ;-) Sziasztok!

    VálaszTörlés
  6. Nektek is boldog új esztendőt!:)

    VálaszTörlés
  7. Nikus, hétfőn! ;) Összehozunk egy találkát? Mint múltkor Kőszegen, szuper lenne, ha nektek nem gond a helyszín. Megint villámlátogatás lesz, de majd mesélünk! ;) Pusszantás!!!!!!

    VálaszTörlés