2009. október 19., hétfő

Internet otthon - visszaszámlálás

Sziasztok!

Pénteken megkaptuk a levelet, hogy egy héten belül megérkezika  router, úgyhogy ha minden jól megy, legkésőbb hétvégén már a saját szobánkból fogunk írni a blogra. :)
Előző héten 5 fellépésünk volt. Most szombaton lesz a hatodik, és egyben az utolsó is. Nagoyn jól sikerült mindegyik. Persze voltak bakiaink, főleg nekem, :) De a közönségnek nagyon tetszettünk. Mindegyik fellépésünkön kaptunk vastapsot, mindig ketten-hárman odajöttek a végén, hogy nagyon tetszettünk nekik. És ami a legjobb, hogy amit titkon reméltünk talán megvalósul. A táncos műsorok szervezőjének van egy programszervező cége, gyakran szervez pl iskolákba gyerekeknek előadást, tánctanítást, különböző foglalkozásokat. Tegnap pedig felhívta Rékát, hogy szerdán Zamorában tudnánk-e egy fél órás tánctanítást csinálni gyerekeknek. Úgyhogy hátha lesz ebből még több program is. :)

Nem is tudom mit írjak... Rékának napközben sokszor mondom, hogy na majd ezt is, meg ezt is megírom a blogra, de mire net közelbe kerülünk, elfelejtem mi is volt az a dolog... Jó lesz ha már otthon is lezsz net, esténként beírhatjuk a történéseket... ;-)

Egyik nap filmet néztünk közösen Réka barátnőivel, barátjaival egyik albiban. A végén nagyot csalódtunk, mert egész idő alatt Mel Gibson-t vártuk, hogy felbukkanjon, és csak a végén mondták meg a többiek, hogy ő csak a rendezője volt. :-/ Az "Apocalipto" című filmet néztük, ami az amerikai őslakosok egymással fojtatott harcáról szólt. Kivétel nélkül midnen lány kezében volt egy párna, és azzal a félszemét letakarva nézte végig. :D

Egyébént folyik a munkakeresés, egyrészt amit már említettem, nem lenne rossz, ha a fellépéseket, tánctanításokat gyerekeknek foltytani tudnánk. De emellett múlt héten Rékával 20 hotelbe már leadtuk az önéletrajzunkat. Azt mondták mindnehol, hogy gyakran vannak mozgások, és ilyenkor ezeket az önéletrajzokat veszik elő. Úgyhogy még előfordulhat, hogy hívnak minket. Ezenkívül még van pár kulturális szervezet is, akik szerveznek különböző programokat, még oda is beajánlkozunk majd a fellpéseink sikerein felbuzdulva. ;-)

Aki még emlékszik rá, a tavalyi blogunkban is írtunk olyat, hogy romlott húst kaptunk az egyik boltban, ez most is előfordult, úgyhogy megfogadtuk, hogy húst ezután már csak hentesnél fogunk venni. Jó ha a nevét is tudjátok, a Carrefour-ban adtak romlott marhahúst. Pedig csak azért mentünk oda, mert láttuk az újságban, hogy akciós.

De hogy valami jó hírrel zárjam... az egyik lakótársunk már említettem, hogy salvadori. Nemzetközi jogász, most a doktoriát csinálja itt Salamancában. Sokat meséltünk neki az otthoni dolgokról, mit cisnáltunk otthon, és azt mondta megpróbál majd összehozni nekünk pár fellépést Salvadorban. :-) Nem lenne rossz, arra felé még mi sem jártunk. ;-)

Egyébként képzeljétek!!!
Megtaláltuk azt az országot, ahol Réka és én vagyunk a legpontosabb emberek, és mindenhová mi érünk oda leghamarabb. :) Fellépésekre a többi fellépővel együtt járunk kocsival, és legalább negyed órát minden alkalommal várunk rájuk...

Ja, mégegy élmény: Egyik nap Toro-ban voltunk fellépni. Erről a városkáról kapta nevét Spanyolország egyik leghíresebb bora. Műsor után mindig szoktunk sétálni egyet az aktuális városban, esetleg iszunk is valamit. Na ott ittam egy pohár Toroi bort. :) Jó érzés volt, mint Tokajban Aszut kortyolni... Egy valmaivel nem vagyok kibékülve. Még mindig nem értem miért nem lehet azt a hatalmas poharat megtölteni. Minden alkalommal egy deci borral szúrják ki a szemem...

Na tényleg megyünk...
Sziasztok! ;-)

6 megjegyzés:

  1. Boldog névnapot öreg harcos!!!!!!!!!
    Mehetnél meosnak a Carrefoulba!
    Toroi bor sosem hallottam róla, de most utána nézek! Ami meg a spanyol borokat illeti már Blöró a Blues companyból megmondta hogy:
    "Édes bor a malaga, sz..os lett a valaga".
    Viszont ez finom nagyon : Lopez Hermanos - Moscatel

    VálaszTörlés
  2. Boldog névnapot Nándi!!
    menjek nyáron spanyolba gyakorlatra? :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Anna!

    Persze, hogy gyere!!! :) tok jo lenne, ha jol tudom, itt Salamancaban is van orvosi egyetem, es a salamancai az orszag egyik legjobb egyeteme. (viccen kivul :) ) Ugyhogy gyere nyugodtan nagyon jo hely, es mi is itt vagyunk. hihi :)

    VálaszTörlés
  4. Nándi!
    Most látom, hogy a tegnapi hozzászólásom nem lett mentve: BOLDOG NÉVNAPOT!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Boldog nevnapot utolag is!
    Hihi, tetszik amit irtal, hogy ti vagytok ott a leggyorsabbak!:)
    En is megtalaltam azt az orszagot, ahol nalam is gyorsabban esznek meg ketszer annyi adag etelt!
    Hihetetlen volt szamomra, azt hittem en gyors evo vagyok! tevedtem!
    Kitalaljatok hol jartam?
    Niki

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Laci! Köszi, az ötletet, még lehet, hogy a Carefourba is viszek egy önéletrajzot. ;-) Nem sokat tudok még a boraikról, csak azt mondták, hogy sokféle boruk van, de minden vendéglőben mégis csak három félét tartanak: Vino de Toro, Rioja és Ribera. Ezek közül pedig szerintem a legfinomabb a toroi. Az a legerősebb. Nekem nagyon az Egir Bikavért juttatja eszembe... Amit te írtál még nem kóstoltam, de még bepótolom!

    Köszönöm mindenkinek a gratulációt a névnapomra! ;-)

    Niki! USA-ra tippeltem volna, de ha jól sejtem nem ott voltál mostanában... Merre jártál?

    VálaszTörlés