2009. október 31., szombat

Tanfolyam...

Hát tényleg nagyon jó ez az Ubuntu... Még mindig ezzel szórakozok. Nándi már kidőlt, kicsit beborozott a szülinapja alkalmából. :) Főztem gyümölcslevest, rántott cukkinit, meg csináltam hozzá finom salátát, amit tegnap találtam egy spanyol honlapon. Nagyon finom lett. :) A két lakótársunk általában olyan hangosan beszél, hogy szinte már kiabálnak. De vacsora közben egyiknek sem lehetett hallani a szavát... :) Amikor a salvadori szobatársunk megtudta, hogy először esszük a hideg gyümölcslevest, aztán a rántott cukkinit, kézzel lábbal tiltakozott. :) Azt hitte a leves a desszert lesz. Aztán mondtam neki, hogy most magyar módra vacsizunk, erre bevágott két tányér levest. De azért hozzátette, hogy holnap inkább reggelire enne belőle. :) De amúgy nagyon ízlett neki.
Van egy jó hírem is. :D Jelentkeztem egy tanfolyamra, ahol nemzetközi közbenjárókat/közvetítőket képeznek. (persze ingyenes :) ) Túl sokan jelentkeztek, úgyhogy volt felvételi elbeszélgetés is, és felvettek. :) Kíváncsi vagyok milyen lesz. A végén lesz kb 80 óra gyakorlat is. Hátha találok egy jó gyakorlati helyet, ahol majd alkalmaznak. Kedden lesz az első alkalom, remélem érdekes lesz.
Na megyek, mert már eléggé álmos vagyok így hajnali négy körül. De látjátok, még így is írtam a blogra. ;) Amúgy itt még mindig nagyon szuper az idő, napközben nyári ruhában is melegünk van. Hétágra süt a nap!!!! :D:D:D:D

Kipróbáltátok a sült tejet? Várom a fejleményeket! :P

Köszönjük a jókívánságokat, Nándi nevében is. Holnap majd biztosan válaszol mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Kedves Réka és Nándi!

    Bár eddig nem jelentkeztem, szorgalmason olvasom a blogotokat, örülök, hogy jól alakulnak a dolgaitok kint, meg hogy tényleg kimentetek, ahogy tervezted, Réka.
    A borozásról bánom, hogy lemaradtam. :) De majd meglátogatlak benneteket és bepótoljuk.

    Viva los húngaros en Salamanca!

    Isten áldjon Benneteket!

    Barna

    P.S. 1 Réka, add át üdvözletem a GBU-soknak!
    P.S. 2 Mi az a nemzetközi közvetítő, aminek jelentkeztél?

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Örülök, hogy olvasod a blogot, igyekszünk rendszeresen irogatni. :) Gyere nyugodtan, itt semmi nem változott, minden olyan jó mint volt. :) Ami meg a tanfolyamot illeti még én sem tudom pontosan, hogy miről fog szólni, kedden lesz az első alkalom, akkor majd beszámolok róla. Amúgy már én is igen kíváncsi vagyok! :)
    Neked hogy mennek a dolgaid? Szakdogákat befejezted? Államvizsga? Vagy még ez az éved hátra van, ugye?

    Vigyázz magadra!

    Réka, Nándi

    VálaszTörlés
  3. en is olvaslak titeket, foleg h a csalda aggodik ertetek, es mivel en tudom milyen kint elni egy masik orszagban kotelessegemnek erzem, h szemmel tartsalak titeket!:)
    Es ha valami baj van csak felulok egy repcsire es mar ott is vagyok!
    Ezert megis adom az angol szamom, segely sms-t lehet kuldeni ra:+44770 7076094

    VálaszTörlés
  4. :) Köszi Niki, nagyon aranyos vagy! :) De tényleg nem kell aggódni miattunk, minden nagyon jó, jól vagyunk, főleg, hogy most már akadt egy kis alkalmi munka is, egyre jobb... :) De meglátogatni mindenképpen gyertek el!!! Nagyon szép hely Salamanca! Ja, és szereztünk egy plusz matracot is a templomból. :) Úgyhogy várunk mindenkit. :)

    VálaszTörlés
  5. Azért azt meg kell jegyeznem, hogy az a matrac 50x170-es, úgyhogy először a kisebb emberek jöjjenek. Majd ha lesz pénzünk nagyobb matracra, jöhetnek a nagyok is! :D ;-)

    Köszönjük a számot Niki! Bízunk benne, hogy nem lesz semmi gond... Apránként haladunk. (Ezt más spanyolul is meg kellett tanulnom, a ismerősök minden alkalommal megkérdik, hogy hogy megy a spanyol. Ilynekor azt szoktam válaszolni: "Poco a poco, mejor y mejor!" = "Apránként, jobb és jobb.") :D

    VálaszTörlés
  6. Te Rékus! Ez a: "Nándi már kidőlt, kicsit beborozott a szülinapja alkalmából." - mondat azért kicsit erős... Habár van igazságtartalma, de nem döltem ki. Csak most először fordult elő az, hogy Réka szórakozott hajnalig a géppel, én meg elmentem aludni. ;-)

    VálaszTörlés