2009. november 20., péntek

Tanfolyam

Gondoltam én is írok valamit, ne legyenek olyan unalmasak Nándi zöld színei. :) Ja, Nándi, amúgy az ANGOLTANÁRt egybe kell írni! Majd elmesélem, hogy miért. :) A tanfolyam összességében nagyon tetszik, ami eddig a legnagyobb haszna, hogy nagyon jót tesz a spanyolomnak, én már érzem a javulást. Ma felhívtam a céget, ahol angoltanárt keresnek, és már megbeszéltük a részleteket is, mire a beszélgetés végén kiderült, hogy ők anyanyelvű tanárt keresnének. Mondtam a nőnek, hogy mi magyarok vagyunk, de Nándi beszél angolul, azt mondta, akkor jó így is, nem gond. De a legnagyobb meglepetést az okozta neki, hogy magyar vagyok, mert azt hitte spanyol vagyok. :) Hát ez nagyon jól esett. :) Amúgy nagyon gyakorlatias a tanfolyam, bár néha már elegem van a mindenféle szerepjátékokból, néha azt hiszik óvodások vagyunk... Na mindegy, de összességében élvezem, mert kezd közösség kialakulni, ma voltunk Zamorában egy ifjúsági konferencián. Ingyenesen szerveztek nekünk buszt, hogy elvigyenek minket, és a konferencia díját is elengedték. Amúgy elég unalmas volt az egész. De szünetben kaptunk sütit, meg gyümölcslevet, ami nagyon finom volt. Meg kaptunk ajándékba egy válltáskát, egy jó kis mappával. Úgyhogy ezért megérte. De holnap már nem megyek, inkább befejezem a szakdogámat. Az is tetszik még a tanfolyamban, hogy januárban kötelező gyakorlattal zárul, és biztosítanak nekünk gyakorlati helyet is, mindenki kap egy segítőt is. Szeretnék valami jó helyet kifogni, és hátha utána szerződtetnek is... Na de ez még odébb van. Ma kaptuk a levelet, hogy ingyenes biztonságiőr-tanfolyam indul, holnap oda is beadjuk a jelentkezési lapot (Nándinak). :) Igyekszünk minden lehetőséget kihasználni. Hétfőn beköltözöm a VV házba, nem tudom, hogy van-e net, ha nincs, megpróbálok lopni valahonnan... ha sikerül... Na jól van, megyek aludni. Most mentek el a salvadori lakótársunk csoporttársai, velük is beszélgettünk, ők is aranyosak nagyon. :) Jó éjt nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése